We hebben gemerkt deze week dat sommige ouders geen mail ontvangen wanneer wij via ons Parnassys systeem (het ”nieuwe” Digiduif) mails versturen aan de hele klas/school. Wij hebben navraag gedaan bij Parnassys en hieronder leest u hun antwoord.
”......... (ParnasSys)
27 aug. 12:18
Waarschijnlijk is onderstaand de oorzaak.
E-mails naar adressen beheerd door KPN komen sinds enige dagen minder goed aan dan voorheen. Dit is een probleem dat door KPN bevestig en erkend is en er wordt aldaar hard gewerkt aan een oplossing. Dit kan in de tussentijd leiden tot mail die niet aankomt en afkeurberichten in uw email aangaande mailtjes verstuurd naar de volgende domeinen:
@hetnet.nl
@kpnmail.nl
@kpnplanet.nl
@planet.nl
@telfort.nl
@wxs.nl
De blokkades op het afleveren zijn tijdelijk en zullen binnen enige dagen weer verdwijnen.”
Wij hopen dat dit snel verholpen is en doen ons best om alle ouders toch op de hoogte te houden via andere ”kanalen”.